SEO - optimalizace pro vyhledávače

SEO – Search engine optimization, nebo-li optimalizace webu pro vyhledávače. Kolem tohoto oboru je spousta mýtů a spekulací, ale ve své podstatě jde o to, použít ty správné techniky proto, aby se vaše webové stránky dobře umisťovaly ve výsledcích přirozeného vyhledávání důležitých vyhledavačů (v tzv. fulltextu). U nás tedy především na Google.cz a Seznam.cz.

SEO lze rozdělit na dvě základní roviny:

  1. on page optimalizace
  2. off page optimalizace

On page optimalizace

Nebo-li optimalizace uvnitř vašich stránek - ovlivníte ji již při vytváření své webové prezentace. Je to jako když deset kuchařů soutěží v uvaření stejného jídla. Každé jídlo bude mít trošku jinou chuť. Používají stejné ingredience, ale v různém poměru.

Nejdůležitější faktory ovlivňující Vaše postavení ve vyhledavačích:

  • klíčová slova v titulku stránky
  • obsah webu – text - copywriting
  • volba domény
  • klíčová slova na stránce – procentuelní poměr
  • rozsah vaší webové prezentace
  • čistota url adres – SEO friendly adresy
  • description (popis webu)
  • nadpisy h1, h2, h3 a jejich struktura
     

SEO - Struktura webu - Internet Marketing

Off page optimalizace

Nebo-li optimalizace vašich stránek zvenčí. Často se používá také termín linkbuilding – česky budování zpětných odkazů. Co je to zpětný odkaz? Odkaz, který je umístěný na jiném webu či katalogu, který obsahuje nosný text (anchor text) a link na vaše webové stránky. Jak můžete zpětné odkazy získat?

Long tail marketing - SEO - Internet Marketing

SEO - optimalizace pro vyhledávače – long tail marketing

Čím déle internet existuje, tím podrobněji uživatelé internetu hledají. Snaží se svůj dotaz co nejvíce specifikovat, aby našli na první pokus odkazy na weby, které jsou relevantní. Není tedy výjimkou, že uživatel internetu hledá např. pomocí spojení, která mají čtyři slova, nebo více. I když tyto dotazy nemají vysokou četnost zadávání do vyhledavačů, velmi často mají tu nejvyšší míru konverze. Znamená to tedy, že velká skupina zákazníků se generuje právě z těchto delších a podrobnějších způsobů vyhledávání. Říkáme tomu long tail optimalizace – česky dlouhý chvost optimalizace.

 

SEO - optimalizace pro vyhledávače od NÁS

SEO  (optimalizace webu pro vyhledávače) je kontinuální práce na propagaci vašeho webu v organickém vyhledávání. Krátkodobé zakázky naše agentura z principu odmítá. Záleží nám pouze na dlouhodobé spolupráci. Na tom je také optimalizace postavena. Dlouhodobě sledujeme výsledky z Google analytics a zdroje Google organic a Seznam organic mají u našich klientů nejvyšší míru konverze. Pokud se provádí SEO (optimalizace webu pro vyhledávače) dobře,  přináší opravdu velmi uspokojivé výsledky. Zkušený optimalizátor je schopen zvýšit vaši návštěvnost z fulltextu během 3-5 měsíců řádově v desítkách procent, za předpokladu, že jste se SEO (optimalizaci webu pro vyhledávače) v minulosti téměř nevěnovali.

Chcete být vidět v přirozeném vyhledávání?

Nechte si poradit.

  • provedeme analýzu klíčových slov,
  • analýzu konkurence ve vašem oboru
  • získáme data potřebná pro vytvoření SEO plánu
  • předložíme Vám návrh řešení a kalkulaci

Celý průběh monitorujeme pomocí Google analytics a vytváříme pravidelné reporty. Působíme zejména v oblasti Praha a Středočeský kraj.
 

Google Analytics - SEO - Internet Marketing

SEO audit

Máte pocit, že společnost, která Vám poskytuje služby optimalizace pro vyhledávače nepracuje dobře? Stalo se Vám někdy v minulosti, že Váš web zmizel z výsledků přirozeného vyhledávání? Většinou se to děje znenadání. Každá doména si nese svou historii, něco jako rodný list a pokud porušíte určitá pravidla vyhledávačů, zejména Googlu, můžete být penalizováni (BAN). Otázkou zůstává co je příčinou? A kdo tento pokles zavinil?

  1. Ne vždy musí být na vině společnost nebo osoba, která Vám zajišťuje optimalizaci.
  2. Můžete si to způsobit sami, nevhodným a většinou nechtěným způsobem – nesprávnou propagací.
  3. Třetí strana – nekalá konkurence

Nepovolené praktiky SEO – tzv. PRASEO

aneb co způsobuje pokles nejčastěji

Uvnitř webu:

Zvenčí webu:

S těmito praktikami se setkáváme a pomůžeme Vám je u vašeho webu odhalit a váš web vyčistit a nastavit správný směr optimalizace.

Optimalizujeme webové stránky pro:

SEO není pro netrpělivé, je to běh na dlouhou trať. Pokud chcete okamžité výsledky, raději se zaměřte na jiné druhy propagace např. PPC reklama.

Potom navštivte naši stránku : Správa PPC kampaní

Pokud chcete optimalizovat stránky e-shopu a nevíte jak zvýšit prodej na e-shopu navštivte také naši stránku propagace e-shopu.